Zacznij się ruszać. Teraz!

0
522
sport

Nie od dzisiaj wiadomo, że sport to zdrowie! Niezależnie od wieku, od kondycji czy predyspozycji, każdy z nas powinien się ruszać.

Zapytacie po co? Po to, aby być zdrowym! To tylko tyle, czy może aż tyle?

Co zyskując ruszając się?

  • obniża się Twoje ciśnienie tętnicze, a zwiększa objętość wyrzutowa serca, co wpływa na zmniejszenie ryzyka miażdżycy i chorób serca. 
  • zwiększa się wydolność układu sercowo-naczyniowego.
  • wspomaga walkę z nadwagą lub otyłością, wpływa korzystnie na przemianę materii. 
  • poprawią się Twoje funkcje poznawcze organizmu – poprawi się koncentracja, logiczne myślenie oraz pamięć.
  • zapobiegniesz rozwojowi cukrzycy typu 2.
  • poprawi się Twoje ogólne samopoczucie, będziesz szczęśliwszy!

Czy to mało? To bardzo dużo! W dzisiejszych czasach coraz więcej osób ma pracę siedzącą, rusza się coraz mniej przez co zmaga się z różnymi dolegliwościami zdrowotnymi. Niestety, zazwyczaj zbyt późno uświadamiamy sobie w jaki sposób moglibyśmy zapobiec większości problemów. 

Dlatego przychodzę teraz do Ciebie i mówię Ci „Zacznij się ruszać. Teraz!”. Nie jutro, nie za tydzień. Teraz jest dobry dzień na to. Śmiało – idź na spacer, pobiegaj, idź na basen, porozciągaj się na drabince sportowej, która pełni rolę mebla sportowego, a jeśli masz ochotę – tańcz. 

Zawalcz o swoje ciało, zadbaj o swoje zdrowie, zadbaj o siebie już teraz!

Każdy moment jest dobry na to, żeby zacząć swoją walkę o lepsze jutro, o lepszą kondycję. 

Możliwości do tego jest wiele, nie musisz spędzać wielu godzin na siłowni. Znajdź coś, co jest dla Ciebie najlepsze, próbuj. 

Jeśli masz problem z motywacją, to pomogę Ci. Możesz wstać w tym momencie, włączyć muzykę i zacząć tańczyć – tak po prostu. Albo jeśli masz ochotę to wyjdź na szybki spacer – to dobry początek. Możesz zapisać się też na zorganizowane zajęcia, wtedy zawsze jest łatwiej zmotywować się. 

Dobrym pomysłem jest zaplanowanie szybkiej aktywności fizycznej na sam początek dnia – pomyśl sobie, że nie przejdziesz do kolejnych czynności jeśli na przykład nie wykonasz kilku ćwiczeń po tym jak wstaniesz – śmiało, wykonaj kilka brzuszków przy drabince, zrób kilka pajacyków, a Twój organizm szybko Ci podziękuje!

Partner artykułu BenchK – https://benchk.com/.